Wednesday, April 7, 2010

Bila aku bersama kamu

04 April 2010

Venue : Genting Highland

Aku,Din,Man dan Safuan menghantar si mimi ke Genting Highland kerana dia dapat free ticket untuk menyaksikan siaran langsung ABPH. Sepanjang perjalanan...macam-macam ragam. Kami gelak..kami senyum..kami bercerita...kami mencari jalan ke Genting and at last selamat juga sampai ke destinasi. Pada masa itu la si Man merasa mabuk...hahahaha..kesian dia..tapi apa lah yang kami mampu buat..kami cuma mampu gelak sebab geli hati..haisshhh..macam-macam kan..hehehhe...

Din bleh tahan juga drive...laju woo...Si Safuan plak takut laju hahahaha..lawak la korang...kami berhenti jap di tepi jalan..wah...best nya d Genting...angin kuat yang sejuk...Thumbs up!!! Kami sempat merakamkan saat-saat gila kami di tepi jalan...hahaha...selepas beberapa minit,kami meneruskan perjalanan ke puncak Genting Highland...makin tak sabar ohh....Akhir nya kami selamat juga sampai di puncak Genting Highlang..Wah..terasa macam di oversea pula...sejuk sangat.....kami cari tempat parking...haishh...lama-lama baru dapat parked...selepas itu kami meneruskan pencarian Arena Star...hahahahah..tanya orang la. Jangan malu bertanya pesan orang tua nanti sesat jalan...hahahahah..

Selepas menemankan Mimi ke pintu masuk Arena Star,aku bersama dengan 3 bonzer ( Din,Man and Safuan)  mencari arah tuju hahahha..kami masuk ke dalam. Sementara menunggu Din and Safuan solat,aku dengan Man menghabiskan masa mencuci mata dan sesi fotography...hahaha... Selepas selesai solat,kami pergi ke Snow World.. wah...best nya seperti berada di Sweden pula hahaha...men salji...syokkkkkkkkkkkkk!!! Kami merakam saat-saat indah itu. Kenangan itu pasti sentiasa aku ingat...Tuhan sahaja yang tahu betapa aku sangat bahagia pada masa itu...Syukur kepada Tuhan.


Balik dari Genting Highland,..si Man memang tak dapat tahan lagi..dia muntah dan Din terpaksa menghentikan kereta di tepi jalan...kesian Man...teruk juga dia mabuk dan muntah...Tapi si safuan sempat lagi buat lawak...kesian si Man dikatakan macam budak-budak...hahahaha..aku pun tak dapat tahan dengan lawak si Safuan..cramp perut ku ketawa...hehehehe...masih lagi kami menuruni bukit...Si Din memandu laju bila menuruni bukit and membelok laju...si Safuan ketakutan..dia berpegang kuat...tak sangka dia takut...hahaha.. i like!!! 5 star untuk Din sebab berjaya kenakan Safuan...hahahaha..

Kami menuju ke arah Kuala Lumpur dan berehat seketika di Dataran Merdeka. Di situ la ada  bapok yang cun sangat sampai si Safuan tak keruan..sexy sangat...tapi secara jujur nya,aku rasa meluat pula tengok si bapok itu..dah la sexy..makin orang tengok makin mengada-ngada...hakktttuuuuiiiii!!! Selepas itu kami meneruskan perjalanan ke Semenyih.. kami ke Semenyih untuk mendaki Bukit Broga..konon-konon nak tengok matahari terbit tetapi atas sebab yang tak dapat dielakkan,kami terlepas waktu itu...

Dalam perjalanan ke situ,kami singgah sekejap d BHP..aku dan si Mimi menukar pakaian...Kami membeli breakfast di MCD...Masa itu la si Safuan dan Mimi buat lawak sampai si Din tergelak-gelak..si Man pun...hahahahahha....after that kami teruskan lagi perjalanan tapi kesian Din,dia mungkin penat sangat sampai mengantuk. Jadi aku la yang menjadi driver. Din tido...Safuan tido juga...hanya Mimi dan Man yang menemankan aku...hehehhe...tapi aku syok juga...hehehe..banyak kali tersalah jalan...last2 baru sampai d bukit Broga. 

No comments:

Post a Comment