Thursday, April 8, 2010

Sing like no one hear you

Venue : Quality Hotel,Shah Alam


Mimi : Blew my kiss
Beat : Pose terbaekkkkk
Dayat : Over acting hahaha
Me : Senyum itu pasti


Ana : dengar la matahariku
Dayat : Wah terer gak awek aku nyanyi
Mimi : Peace
Me : Matahariku..lalalla
Man : Yeah Santi hahaha
Din : tut tut tut ( Mesej2 )


Me : Senyum bah din
Din : ok ok


Man : Jum kita ambik gambar kawen
Me : bah..jum la..tapi camni ker??? hahaha


Family Photo

Din : Camni ker??
Me : Biar la...lantak la hahahha
Man : aikss...pengantin lelaki berdiri?? hahaha
Mimi : peace bebeh
Ana : control control balak aku ada tepi
Dayat : ouchhh kena kontrol ni..awek aku di tepi hahah


Me : Asal bgambar,pose tu mesti ada
Mimi : yang penting peace
Din : tak ready ag la 


Mimi : Peace no war
Me : Buat aku tersenyum


Mimi : Gigi ang sakit...oopss...salah
Me : hahaha...padan muka ko...aritu gelakan aku..hahah


No comments:

Post a Comment